Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Η αρχή μιας ιδέας...

                                    Αγαπημένη μου μαμά,

6 Χρόνια πρίν, έφυγα απ'την 'Ελλαδα, το θυμάμαι σαν σημερα. Πως άραγε να νιώθεις μερικές φορές σκέφτομαι, μια μόνη μάνα που μεγαλώνει τα παιδιά της και μετα τα βλέπει να φευγουν.

Αυτή η σκέψη είναι συνέχεια στο μυαλό μου εδώ και πολλά χρονια. Ενιωθα την ανάγκη να σε κάνω με κάποιο τρόπο να χαρείς, με καποιο τρόπο να σου ανταποδώσω αυτά που μου εχεις δώσει εσυ. Η τεχνολογία είναι στην διάθεση μας αυτην την εποχή, ας επωφεληθούμε λοιπόν, μιας και η αποσταση δεν βοηθαει την κατασταση!

Αποφασισα λοιπόν να φτιαξω αυτην την ιστοσελίδα, και να στην δείξω μετα απο λίγο καιρο, ελπίζοντας να σε κάνει να χαρείς λιγακι και να μας φέρει πιο κοντά. Αφιερωμένο σε όλες τις μαμάδες του κόσμου, γιατι εσείς είστε αυτές που συνήθως σταθήκατε και στέκεστε δίπλα μας να μας ακούσετε, να μας καταλάβετε όταν χτυπήσαμε και κλάψαμε, όταν χαρήκαμε μια την πιο "τέλειαααα" ζωγραφιά που φτιάξαμε, όταν θέλαμε να ακούσουμε ένα καλό λόγο, όταν δώσαμε το πρώτο μας εφηβικό φιλί και γενικά οταν χρειαστήκαμε πνευματική, σωματική και ψυχολογική υποστήριξη σε κάθε στάδιο της ζωής μας! Γι'αυτούς τους λόγους αλλα και γιατί μου λείπει η φίλή και μαμά μου τοοόσο πολύ αλλα και για τόσους άλλους λόγους, το blog αυτο είναι αφιερωμένο σε όλες εσάς τις μαμάδες έκει έξω, γιατι πραγματικά το αξίζετε! Καλη ανάγνωση!
Χ.Π.

1 σχόλιο: