Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Οικονομική Ανεξαρτησία

Λοιπόν,

άκουσε με προσεχτικά, όμορφη μαμά μου. Αυτήν την στιγμή είναι 8:15μμ, έχω ξυπνήσει απο τις 8:30 το πρωί και απο τις 11:30πμ περίπου μέχρι τώρα είμαι στην βιβλιοθήκη και να σου πω την αλήθεια μου'χει πιαστεί ο κ**** τόσες ώρες. Ένα μόνο θα σου πω... Άν δεν ανεξαρτητοποιηθώ οικονομικά μέχρι την ηλικία των 26 χρονών, να με διαγράψεις απο παιδί σου! Δεν υπάρχει περίπτωση να σου μιλάω σε ηλικία 26 χρονών μέσω τηλεφώνου, e-mail και blogs. Απαράδεκτη κατάσταση!!! Χαχα

On a serious note now.... Σου υπόσχομαι, μέχρι τότε θα έχω σταθεί στα δικά μου πόδια και θα αγοράζω υπερ-ατλαντικά αεροπορικά εισιτήρια (να έρχομαι να σε βλέπω στην όμορφη Έλλάδα μας αλλά και για να σε φέρνω εδώ) σαν να είναι καραμέλες. Δεν μπορεί τόσος κόπος, τόσες ώρες που επένδυσες στο να με μάθεις να εκτιμώ τον ευατό μου, να στοχεύω για το άριστο, να εμπιστευομαι τις ικανότητες μου και το μυαλό μου, να πάνε στον βρόντο! Λένε πως ο χειρότερος μας εχθρός, είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Γι'αυτό λοιπόν και σου κάνω μεγάλη δήλωση απόψε (ουτε ο Παπανδρέου να είμουν δηλαδη) πως δεν θα αφήσω να πάνε όλα αυτα στον βρόντο, δεν θα το αφήσω να συμβεί, ούτε απο τον ίδιο μου τον εαυτό.

Αλλά να σου πω την ωμή αλήθεια... δεν θα το κάνω για σενα. Εννοώ, θα προσπαθήσω να πετύχω αυτόν τον σκοπό, ο οποίος ως αποτέλεσμα θα είναι να σε κάνω περήφανη, δεν θα είναι όμως το κινητρο μου. Σε στενοχωρησα? Ε καλά, εσύ δεν μου εμαθες πως ό,τι κάνω να το κάνω γιατι αρέσει σ'έμενα και όχι γιατι ευχαριστεί άλλους τρίτους? Εσυ δεν έβαζες την κασσέτα και επαναλάμβανες πως "μόνο όταν κάνω κάτι για τον εαυτό μου το οποίο μου αρέσει, μόνο τότε θα είμαι ευτιχισμένη αλλά και μόνο έτσι αυτο θα φέρει καρπούς και αποτελέσματα". Ε καλή, γλυκιά, όμορφη και σοφή μου μάνα.... να τα λουστεις τώρα! Θα ανεξαρτητοποιηθώ οικονομικά, πρώτον και κύριον για εμένα και γιατί το θέλω εγώ! Καλα καλα... μη με αρχισεις στις κατσάδες, θα το καταφέρω* και γιατι θέλω να βοηθήσω και  εσένα, αφου σε αγαπάω τι να κάνουμε!

Αυτα λοιπόν. Δυο πραγματάκια: 1)26 χρονών. και 2)Θα έχω σταθεί στα πόδια μου. Να το θυμάσαι! Τελεία και παυλα!

*είδες χρησιμοποιώ το ρήμα "καταφέρω" διότι μόνο αυτήν την επιλογή έχω δώσει στον εαυτό μου. Δεν υπάρχει το "θα προσπαθήσω". Ναι, βεβαίως και θα το προσπαθήσω, αλλά όσο δύσκολο και να είναι, όσα εμπόδια και να βρεθούν μπροστά μου, θα το προσπαθήσω μεχρί να τα καταφέρω.

ΥΓ. χαχαχαχ Σε τρόμαξα γλυκιά μου μάνα? Μόνο αν το παίξω αυστηρή θα καταλάβεις πόσο σοβαρά μιλάω!
ΥΓ2. "Financial Freedom" σημαίνει "οικονομική ανεξαρτησία".

Χαιρετισμόυς απο την ξενιτιά, ΧΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου